Dieta kapuściana

Od wielu lat dbanie o sylwetkę jest nie tylko zdrowe, ale także bardzo modne. Codziennie  czytamy w gazetach o gwiazdach, które stosują przeróżne diety. Widząc, że znane osoby tracą kilogramy chcemy poczuć się podobnie i sięgamy po różne diety, często bardzo nieodpowiedzialnie. Jedną z modnych i skutecznych diet jest przede wszystkim dieta kapuściana.

Dieta kapuściana zalety

Dieta ta, przez wiele osób uważana jest nie tylko za skuteczną ale także za zdrową. Jej ogromną zaletą jest to, że pozwala zgubić kilka kilogramów przez redukcję zbędnego tłuszczu w bardzo krótkim czasie. Plusem jest także to, że kapusta zawiera witaminę C, dzięki czemu możemy zwiększyć odporność naszego organizmu. Kapusta zawiera także inne witaminy, takie jak witamina A i E. Korzystne w procesie odchudzania jest także to, że w kapuście zawarty jest błonnik, który przyśpiesza metabolizm, pomaga zwalczać zaparcia i zapobiega przed powstawaniem ich w przyszłości. W kapuście możemy znaleźć także ważne pierwiastki takie jak na przykład fosfor, który wspomaga prawidłowy rozwój kości, oraz magnes, potas, sód, wapń itp.

Dla kogo dieta kapuściana?

Dieta kapuściana przeznaczona jest przede wszystkim dla osób, które zmagają się z niewielką nadwagą. Bardzo pozytywnie wpływa na pracę naszych jelit, oczyszcza je, działa moczopędnie, dzięki czemu następuje spadek wagi nawet 5 kilogramów w ciągu kilku dni. Ważne jest to, żeby stosować ją tylko tydzień, żeby potem móc dostarczyć naszemu organizmowi wszystkich ważnych substancji. Jak sama nazwa wskazuje, dieta ta polega przede wszystkim na jedzeniu kapusty, dieta opiera się na jedzeniu na przykład zupy kapuścianej, której głównym składnikiem jest kapusta włoska, która jest łatwiej strawna niż biała, więc można ją jeść bez ograniczeń. Ważne jest, aby pamiętać o piciu dużej ilości wody w ciągu dnia, żeby oczyszczać swój organizm z toksyn. Nie możemy pić alkoholu i słodzonych napoi. Zabronione jest spożywanie w tym czasie słodyczy, cukru, a także czerwonego mięsa i tłuszczy zwierzęcych. Od piątego dnia do naszego menu możemy wprowadzić produkty zbożowe, chude mleko i drób


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *