Plecy są wizytówką każdego człowieka. Jest to największa partia mięśniowa, dlatego należy jej poświęcić sporo uwagi. Ćwiczenia jakie wykonujemy, należy wykonywać poprawnie, a po pewnym czasie zagwarantują nam one poprawę masy mięśniowej, zwiększenie siły oraz prostą sylwetkę każdego dnia. Należy pamiętać o tym, że mięśnie pleców osłaniają kręgosłup, należy się bardzo skupić podczas treningów. Jednym z takich ćwiczeń jest między innymi:


Czytaj dalej

Ćwiczenia na uda pomagają wyrzeźbić figurę. Jeśli się będzie przestrzegać zdrowej diety, pić dużo wody i wykonywać owe ćwiczenia to po pewnym czasie zauważymy pierwsze rezultaty zmian. Uda należą do tych części ciała, z którymi mamy zawsze problem, oraz nie jesteśmy z nich zadowolone. Nie tylko odkłada się w nich zbędny tłuszcz, ale i tworzy cellulit oraz rozstępy, co negatywnie wpływa na ich wygląd.


Czytaj dalej

Wydawać by się mogło, że mięśnie brzucha czy też płaski brzuch możemy osiągnąć przez wiele serii dobrze nam znanych brzuszków. Okazuje się jednak, że nie osiągniemy praktycznie nic bez ćwiczeń aerobowych – bieganie, rower, basen, skakanka, nordic walking etc. Jak rozplanować trening? Tłuszcz spalamy po około 20 minutach treningu, dlatego warto odpowiednio rozłożyć siły, biegać niewielkim tempem, ale długo. Przed bieganiem wykonujemy rozgrzewkę, a po bieganiu rozciągamy mięśnie. Optymalnie będzie zastosować 40 minut treningu aerobowego 3-4 razy w tygodniu.

Czy trening aerobowy wystarczy?


Czytaj dalej

Jeśli chodzi o korzystanie z aktywności na świeżym powietrzu to przede wszystkim kojarzy się nam to z okresem lata, gdy na podwórku świeci słońce i aż chce się wyjść! W tym momencie z chęcią korzystamy z pływania, biegania czy wycieczek rowerowych. Jesień to oczywiście spadek temperatury i częste opady deszczu, ale czy warto rezygnować z aktywności w tym czasie?

Aktywność zwiększa naszą odporność!

Nie należy rezygnować z aktywności ani jesienią, ani w żadnej innej porze roku. Ćwiczenia fizyczne nie tylko sprawiają, że jesteśmy bardziej sprawni, ale również wzmacniają odporność naszego organizmu, która w okresie jesieni powinna być jak najwyższa. Wiadomo, że w tym czasie nie mamy ochoty na wychodzenie z domu, ale dzięki systematyczności zapewnimy sobie wiele profitów.


Czytaj dalej